Biblioteczka #45

W dzisiejszej Biblioteczce książka, którą przeczytałam podczas leżenia na plaży: “Wykorzystaj lepiej każdy dzień. Jak zoptymalizować 6 kluczowych obszarów codziennej rutyny”.

Opis według Onepress:

Zacznij lepiej wykorzystywać każdy dzień. Jak zmaksymalizować 6 kluczowych obszarów codziennej rutyny.

Czy odnosisz czasami wrażenie, że Twoje życie staje się coraz bardziej chaotyczne i przytłaczające? Brakuje Ci energii, źle sypiasz, niezdrowo się odżywiasz i wciąż nie masz czasu na ważne sprawy, jak regularna aktywność fizyczna czy utrzymywanie porządku w swojej przestrzeni. Twoja wydajność w pracy również pozostawia wiele do życzenia. Mija dzień za dniem, sukces nie przychodzi, a wspaniałe pomysły wciąż czekają na realizację. Niestety, nie chodzi tylko o brak systematyczności i silnej woli…

Dzięki prostym wskazówkom zawartym w tej książce opracujesz i wdrożysz rozwiązanie tego problemu: codzienną rutynę i korzystne nawyki. Przekonasz się, że dzięki systematycznie budowanym nawykom sprawnie i efektywnie będziesz wykonywać codzienne zadania, przyzwyczaisz się też do samodzielnego przygotowywania zdrowych posiłków i do regularnej aktywności fizycznej. Zauważysz, że zostanie Ci dużo więcej czasu na przyjemności. Znajdziesz tu również wartościowe porady ułatwiające uniknięcie błędów podczas wypracowywania codziennej rutyny, a także informacje o negatywnych konsekwencjach niewłaściwych nawyków w poszczególnych obszarach.

W książce między innymi:

  • osiem korzyści płynących z codziennej rutyny
  • pięć metod kształtowania nawyku zdrowego odżywiania się
  • pięć sposobów usprawniania codziennych zajęć
  • dziewięć strategii osiągania najwyższej wydajności w pracy
  • cztery sposoby czerpania dużej radości z małych rzeczy

Codzienna rutyna: zyskasz więcej czasu na przyjemności!

Opis według mnie:

Książka to skondensowana wiedza z zakresu planowania i podnoszenia osobistej wydajności.

Jak podkreśla autor:

“Chodzi zatem o to, aby stworzyć codzienną rutynę, która będzie pasowała do Twoich naturalnych skoków i spadków energii i zapewni Ci elastyczność, której potrzebujesz, żeby wywiązać się ze swoich obowiązków”

Oprócz klasycznych technik, jak chociażby zasada 80/20 znajdziemy tutaj informacje na temat nie tylko wydajności, ale także energii (snu i regeneracji), odżywiania, aktywności fizycznej, które mają na nią bezpośredni wpływ. Dodatkowo w książce znajdują się porady ułatwiające uniknięcie błędy∑ podczas wypracowywania codziennej rutyny, a także konsekwencje niewłaściwych nawyków w poszczególnych obszarach.

Na samym końcu znajdziemy również cztery przykłady codziennej rutyny.

Jednym słowem: POLECAM!

Książka dostępna jest pod linkiem:

KLIK

Zapraszam też na: 

LinkedIn

Facebook

Instagram

Dodaj komentarz