Biblioteczka #27

Dzień dobry!

W końcu przyszedł czas na kolejną recenzję. W końcu, ponieważ ostatnio z braku czasu czytałam mniej i teraz nadganiam. Dzisiaj przyszedł czas na książką, którą pokazywałam Wam już jakiś czas temu na Instagramie: “Personal branding, czyli jak skutecznie zbudować autentyczną markę osobistą” Mateusza Grzesiaka.

Opis według Onepress:

Zbuduj skutecznie autentyczny wizerunek.

Kimkolwiek jesteś — żoną, mężem, dzieckiem, rodzicem, szefem, pracownikiem, klientką, menadżerem, influencerką, lekarzem, prawniczką, nauczycielem — Twój sukces w każdej sferze życia zależy od tego, jak postrzegają Cię ludzie, wśród których funkcjonujesz. Każdy ma zdanie na Twój temat, ale mało kto ma zdanie prawdziwe albo takie, jakie chcesz, by miał. Zbuduj więc adekwatny personal brand — spójny z Tobą wizerunek, który pokaże właściwie dobranym odbiorcom prawdziwego Ciebie. Przygotuj się na głęboką podróż w głąb siebie, bo proces kreowania marki osobistej uświadamia człowiekowi prawdę o nim samym. Ta wyprawa uzmysłowi Ci, kim naprawdę jesteś, pozwoli uwolnić się od głęboko zakorzenionych ocen innych oraz wyposaży Cię w rzetelne i przydatne narzędzia z zakresu nauk o marketingu i psychologii na miarę potrzeb współczesnego rynku. W efekcie staniesz się nową, jeszcze lepszą i skuteczniejszą w działaniu wersją siebie, a Twoje imię i nazwisko kojarzyć się będą innym dokładnie tak, jak to zaplanujesz.

Skorzystaj z wiedzy zawartej w tej książce — to gwarancja, że otrzymujesz synergię rzetelnej nauki z niepodważalną praktyką popartą wynikami. Jeśli interesuje Cię zbudowanie własnego brandu, nie mogłeś trafić lepiej!

Opis według mnie:

Szczerze mówiąc jest to kolejna książka, która bardzo pozytywnie mnie zaskoczyła! Wcześniej czytałam jedną książkę tegoż autora i miałam bardzo mieszane uczucia, a ta- wciągnęła mnie od pierwszej strony. Autor pisze o tym, czym jest personal branding i jakie są jego cele, ale również zaprasza do wykonania wielu ciekawych ćwiczeń- między innymi matrycy obrazu siebie czy też matrycy personal brandu. Ukazuje również, który z kanałów komunikacji (Facebook, Instagram, LinkedIn, YouTube, itp.) jest najlepszy(zależnie od tego, co chcemy osiągnąć), jak się w nim poruszać i jak tworzyć strategie marki osobistej w mediach społecznościowych. Uczy jak sprofilować grupę docelową jak i również jak korzystać ze storytellingu.

To, co szczególnie zwróciło moją uwagę, to to, że każdy znajdzie w tej książce coś dla siebie. Znajdziemy tu takie rozdziały jak:

– personal brand a rozmowa kwalifikacyjna;

– branding w miejscu pracy;

– kształtowanie marki osobistej dziecka;

– stosowanie konceptów marki osobistej w sytuacjach życiowych (randka, rozmowa o pracę czy też sprzedaż usług).

Jak widzicie książka jest niezwykle ciekawa i myślę, że bardzo przydatna dla wszystkich na początku swojej drogi z kreowaniem marki osobistej. Mnie, dzięki tej książce zaciekawił ten temat i będę zgłębiać go dalej!

Książka dostępna pod linkiem:

KLIK

Zapraszam też na:

Dodaj komentarz